- RENKAAT ›
- High Performance ›
- Miksi Michelin ›
- OSTO-OPAS ›
- RENGASKOULU ›
- OPASKIRJAT & KARTAT ›
- MICHELIN ›
-
LÖYDÄ OIKEA RENGAS
-
JÄLLEENMYYJÄHAKU
-
TARVITSETKO APUA?
-
SEURAA MEITÄ
-
MICHELIN-sivustot
Michelin-henkilöautonrenkaat tarjoavat poikkeuksellisen hyvän yhdistelmän turvallisuutta, kulumiskestävyyttä ja polttoainetehokkuutta, ajoitpa sitten maantiellä tai kaupungissa. Löydä juuri sinun tarpeisiisi parhaiten sopiva Michelin-henkilöautonrengas.
perustuu 563 tuotearvosteluun
perustuu 310 tuotearvosteluun
perustuu 40 tuotearvosteluun
perustuu 32 tuotearvosteluun
MICHELIN X-Ice North 4
(1) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat jarrutustestit jäällä (30-5 km/t) sekä kiihdytystestit jäällä (5-30 km/t) joulukuun 2017 ja tammikuun 2018 välisenä aikana. Rengaskoko oli 205/55 R 16 91V ja testiautona oli VW Golf 7. MICHELIN X-Ice North 4 -rengasta verrattiin seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkapeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Kolmen testiolosuhteen keskiarvo (-12 °C, - 10 °C ja -4 °C).
(2) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat jarrutustestit jäällä (30-5 km/h) tammikuussa 2018. Rengaskoko oli 205/55 R 16 91V ja testiautona oli VW Golf 7. MICHELIN X-Ice North 4 –rengasta verrattiin seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkapeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Kahden testiolosuhteen keskiarvo (-15 °C ja -8 °C) 10 000 ajokilometrin jälkeen todellisissa ajo-olosuhteissa Pohjois-Suomessa. (3) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat testit joulukuun 2017 ja tammikuun 2018 välisenä aikana. Käsittely/pitotestit jäällä ajettiin 1 000 m pituisella jääradalla. Rengaskoko oli 205/55 R16 91V ja testiautona oli VW Golf 7. MICHELIN X-Ice North 4 –rengasta verrattiin seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, NOKIAN Hakkapeliitta 9, PIRELLI Ice Zero. Kahden testiolosuhteen keskiarvo (-11 °C ja -4 °C). (4) TÜVin Saksassa Michelinin tilauksesta suorittamat subjektiiviset ja objektiiviset melutestit mustalla asfaltilla tammikuussa 2018. Rengaskoko oli 205/55 R 16 91V ja testiautona oli VW Golf VII 1.5 TSI. MICHELIN X-Ice North 4 –rengasta verrattiin seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, NOKIAN Hakkapeliitta 9, PIRELLI Ice Zero. Kolmen nopeuden keskiarvo (50 - 80 - 110 km/h). (5) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat jarrutus- ja kiihdytystestit lumella joulukuun 2017 ja tammikuun 2018 välisenä aikana. Rengaskoko oli 205/55 R 16 91V ja testiautona oli VW Golf 7. MICHELIN X-Ice North 4 –rengasta verrattiin seuraaviin kilpailijoihin : BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkapeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Kahden testiolosuhteen keskiarvo (-10 °C ja -15 °C). (6) Michelinin sisäiset testit Ladoux’n teknologiakeskuksessa (Clermont-Ferrand, Ranska) elokuun 2016 - marraskuun 2017 välisenä aikana 205/55R16 X-Ice North 3- ja 205/55R16 X-Ice North 4 -renkailla.
MICHELIN Pilot Sport 4
(*) BMW = 24 tyyppihyväksyntää PILOT SPORT- ja PILOT SPORT PS2 -renkailla, Mercedes = 31 tyyppihyväksyntää PILOT SPORT-, PILOT SPORT PS2- ja PILOT SPORT 3 -renkailla, AUDI & AUDI Quattro = 14 tyyppihyväksyntää PILOT SPORT PS2- ja PILOT SPORT 3 -renkailla, PORSCHE = 43 tyyppihyväksyntää PILOT SPORT PS2 -renkailla
(1) TÜV SÜDin Michelinin toimeksiannosta suorittamat jarrutustestit (80-20 km/t) märällä tiellä kesäkuussa 2018 rengaskoossa 225/40 R 18 XL 92Y, testiautona VW Golf 7. MICHELIN Pilot Sport 4 verrattuna kilpailijoihin: BRIDGESTONE Potenza S001 ; CONTINENTAL PremiumContact 6 ; DUNLOP Sportmaxx RT2 ; GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 ; HANKOOK Ventus V12 Evo² K120 ; PIRELLI P Zero.
(2) Kuluttajien mielipiteet (1129 kpl.) koskien MICHELIN Pilot Sport 4 -renkaita, julkaistu 19.9.2018 Michelinin eurooppalaisilla verkkosivustoilla (tiedot on koostettu ja kerätty sivustolla www.michelin.fr ja niiden vahvistamisesta vastaa bailiff).
MICHELIN Pilot Sport 4 S
(1) TÜV SÜDin kesä- ja heinäkuussa 2016 suorittamat testit rengaskoossa 255/35-19 96Y XL, testiautona Audi A5/S5. Vertailurenkaina BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL ContiSportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2 ja GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3, sekä TÜV SÜDin kesäkuussa 2017 suorittamat testit rengaskoossa 235/35-19 91Y XL, testiautona Audi A3. Vertailurenkaana PIRELLI P Zero.
(2) DEKRA testauslaitoksen kesä- ja heinäkuussa 2016 suorittamat testit rengaskoossa 255/35-19 96Y XL, testiautona Audi A4. Vertailurenkaina BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL ContiSportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2 ja GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3, sekä DEKRA testauslaitoksen kesä- ja heinäkuussa 2017 suorittamat testit rengaskoossa 235/35-19 91Y XL, testiautona Audi A3. Vertailurenkaana PIRELLI P Zero.
MICHELIN Pilot Sport Cup 2
(1) DEKRA-testauslaitoksen Michelinin toimeksiannosta suorittama testi toukokuulta 2017, testiautona Porsche 911 GT3 (997), testatut rengaskoot 235/35–19 ja 305/30–19. Ero keskimääräisessä kierrosajassa Charaden radalla (Ranska). MICHELIN Pilot Sport Cup 2 verrattuna PIRELLI Trofeo R-, DUNLOP Sport Maxx Race-, YOKOHAMA Advan Neova AD08R- ja TOYO Proxes R888 R -renkaisiin.
(2) DEKRA-testauslaitoksen Michelinin toimeksiannosta suorittama testi toukokuulta 2017, testiautona Porsche Carrera S, testatut rengaskoot 235/35-19 ja 305/30-19. Ero ilman rengasvaurioita ajetuissa kierrosmäärissä Charaden radalla (Ranska). MICHELIN Pilot Sport Cup 2 verrattuna PIRELLI Trofeo R-, DUNLOP Sport Maxx Race-, YOKOHAMA Advan Neova AD08R- ja TOYO Proxes R888 R -renkaisiin. (3) DEKRA-testauslaitoksen Michelinin toimeksiannosta suorittama testi toukokuulta 2017, testiautona Porsche Carrera S, testatut rengaskoot 235/35-19 ja 305/30-19. Kierrosaikojen tasaisuuden vertailu Charaden radalla (Ranska). MICHELIN Pilot Sport Cup 2 verrattuna PIRELLI Trofeo R-, DUNLOP Sport Maxx Race-, YOKOHAMA Advan Neova AD08R – ja TOYO Proxes R888 R- renkaisiin. (4)Kuluttajien mielipiteet (301 kpl.) koskien MICHELIN Pilot Sport Cup 2 –renkaita, julkaistu Michelinin eurooppalaisilla kotisivuilla 19.9.2018. MICHELIN Primacy 3
1 MICHELIN Primacy 3 voitti ADAC-kesärengastestin helmikuussa 2015 rengaskoossa 205/55 R16 91 V.
2 Ykkönen jarrutuksessa kuivalla tiellä ADAC-kesärengastestissä helmikuussa 2015 rengaskoossa 205/55 R16 91V
3 Pemium-renkaiden ykkönen jarrutuksessa märällä tiellä ADAC-kesärengastestissä helmikuussa 2015 rengaskoossa 205/55 R16 91V, jaettu ykkössija PIRELLI Cinturato P7 Bluen kanssa
4 DEKRA-testauslaitoksen vuonna 2014 Michelinin toimeksiannosta suorittamat testit rengaskoossa 205/55 R16. MICHELIN Primacy 3 -renkaan keskimääräinen ero ajokilometreissä verrattuna BRIDGESTONE Turanza T001-, CONTINENTAL ContiPremiumContact 5-, DUNLOP Sport BluResponse-, GOODYEAR EfficientGrip Performance- ja PIRELLI Cinturato P7 Ecoimpact -renkaisiin.
5 Kuluttajien mielipiteet (2194 kpl.) koskien MICHELIN Primacy 3 –renkaita, julkaistu Michelinin eurooppalaisilla kotisivuilla 5.9.2016.
MICHELIN CrossClimate +
1 MICHELIN CrossClimate+ -renkaan jarrutuskyky kuivalla tiellä on samaa tasoa kuin MICHELIN CrossClimate -renkaalla (TÜV SÜDin Michelinin toimeksiannosta suorittamat testit syyskuussa 2016 rengaskoossa 205/55 R16, testiautona VW Golf 7). MICHELIN CrossClimate-renkaan jarrutuskyky kuivalla tiellä on samanveroinen kuin vertailukesärenkaalla (AutoBildin suorittama vertaileva testi rengaskoossa 205/55 R16, julkaistu 30.9.2016).
2 B-luokitus märkäpidossa EU-rengasmerkintäjärjestelmässä.
3 3PMSF = kolme vuorenhuippua ja lumihiutalesymboli. Sertifikaatti koskien renkaan suorituskykyä lumella (jarrutus & kiihdytys). MICHELIN CrossClimate on kesärengas. Suomen talviolosuhteissa Michelin suosittelee käytettäväksi Michelin-talvirenkaita.
4 DEKRA-testauslaitoksen Michelinin toimeksiannosta suorittama testi heinä-elokuussa 2016 rengaskoossa 205/55R16, testiautona VW Golf 7. Vertailurenkaina GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 ja PIRELLI Cinturato All Season. 2,1 mm urasyvyys = kulunut rengas, ja 4 mm urasyvyys = keskimääräisesti kulunut
MICHELIN CrossClimate
1 Jarrutuskyky kuivalla tiellä: Sisäiset testit v. 2016 rengaskoossa 185/60 R14, vertailurenkaina MICHELIN CrossClimate ja MICHELIN Energy Saver+
2 B-luokitus märkäpidossa EU-rengasmerkintäjärjestelmässä MICHELIN CrossClimate on kesärengas. Suomen talviolosuhteissa Michelin suosittelee käytettäväksi Michelin-talvirenkaita.
MICHELIN CrossClimate SUV
1 MICHELIN CrossClimate SUV edustaa keskitasoa premium-luokan kesärenkaiden markkinoilla. TÜV SUDin v. 2016 Michelinin toimeksiannosta suorittama testi rengaskoossa 235/60 R18, vertailurenkaina MICHELIN CrossClimate SUV ja MICHELIN Latitude Tour HP sekä TÜV SUDin v. 2015 Michelinin toimeksiannosta suorittama testi –testi rengaskoossa 235/60 R18, vertailurenkaina MICHELIN Latitude Tour HP ja premiumluokan kesärenkaat. B-luokitus märkäpidossa EU-rengasmerkintäjärjestelmässä. MICHELIN CrossClimate SUV on sertifioitu talvikäyttöön (saanut 3PMSF-merkinnän). Michelin CrossClimate luokitellaan Pohjoismaissa kesärenkaaksi.
2 Pitkä käyttöikä: DEKRA-testauslaitoksen v. 2016 Michelinin toimeksiannosta suorittama testi rengaskoossa 235/60 R18, vertailurenkaina MICHELIN CrossClimate SUV ja MICHELIN Latitude Tour HP.
3 Polttoainetaloudellisuusluokka B tai C EU-rengasmerkintäjärjestelmässä koosta riippuen.
MICHELIN Energy Saver +
1 ADAC Motorweltin maaliskuussa 2016 suorittama testi koskien 16 kesärengasta rengaskoossa 185/65 R 15 H.
2 Bensiiniauton arvioitu keskimääräinen polttoainesäästö MICHELIN EnergyTM Saver+ -renkailla verrattuna edeltäjään, MICHELIN Energy Saver -renkaaseen. Laskelma perustuu TÜV SÜDin vuonna 2012 suorittamiin vierinvastustesteihin (175/65 R 14 T - ja 195/65 R 15 H –renkailla) MICHELIN-renkaan keskimääräisen käyttöiän puitteissa (45.000 km - sisäinen tutkimus vuodelta 2013).
3 DEKRA-testauslaitoksen Michelinin toimeksiannosta suorittamat testit vuodelta 2015 rengaskoossa 195/65 R15. MICHELIN Energy Saver+ -renkaan keskimääräinen ero ajokilometreissä verrattuna CONTINENTAL ContiEcoContact 5, DUNLOP StreetResponse 2, GOODYEAR EfficientGrip Performance ja PIRELLI Cinturato P1 Verde Ecoimpact -renkaisiin.
4 Kuluttajien mielipiteet (2198 kpl.) koskien MICHELIN Energy Saver + –renkaita, julkaistu Michelinin eurooppalaisilla kotisivuilla 5.9.2016.
MICHELIN Pilot Sport 4
1 TÜV SÜDin Michelinin toimeksiannosta suorittamat testit rengaskoossa 225/45-17 94Y/W XL (huhtikuu 2015) ja 225/40-18 92Y XL (heinäkuu 2015) - testiauto Golf 7. Testatut renkaat: BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL ContiSportContact5, DUNLOP Sport Maxx RT, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 2, PIRELLI PZERO, HANKOOK V12 EVO2 K120. Jarrutusmatka mitattiin jarruttamalla kuivalla tiellä 100 km/t –nopeudesta ja märällä tiellä 80 km/t -nopeudesta pysähdyksiin asti.
2 Laskelma perustuu BMW 3 –sarjan ajoneuvon polttoaineen kulutukseen tai 5,5 l / 100 km -kulutukseen. Polttoaineen hinta 1,36 euroa/litra. Ajokilometrimäärä 50.000 km ja 3% ero polttoaineenkulutuksessa C-luokan renkailla varustetussa autossa verrattuna E-luokan renkailla varustettuun autoon vastaa jopa yhden renkaan hintaa. Lisätietoja osoitteessa www.michelin.fi
3 DEKRA-testikeskuksen suorittamat testit. Testatut renkaat: 225/45-17 94Y/W XL (huhtikuu 2015) ja 225/40-18 92Y XL (heinäkuu 2015) – ajoneuvo Golf 6. CONTINENTAL ContiSportcontact 5 -renkaan kestoikä oli 7 340 km lyhyempi kuin MICHELIN Pilot Sport 4 -renkaalla. Lisätietoja osoitteessa www.michelin.fi
4 Kuluttajien mielipiteet (325 kpl.) koskien MICHELIN Pilot Sport 4 –renkaita, julkaistu Michelinin eurooppalaisilla kotisivuilla 5.9.2016.
MICHELIN Pilot Sport Cup 2
1 Verrattuna edellisen sukupolven MICHELIN Pilot Sport Cup+ -renkaaseen. Sisäiset testit v. 2013 Jerezin radalla 235/35 ZR 19 –renkailla, jotka oli asennettu PORSCHE GT3 997:een.
2 Testi rengaskoossa 235/35 ZR 19 – rengaspaine 2,3b (33 psi). Testatut renkaat: Pilot Sport Cup (1. sukupolvi), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. sukupolvi) ja MICHELIN Pilot Sport Cup2, kolmen millimetrin syvyisellä vesipatjalla. Lämpötila 26°C, nopeus 80km/t & 110 km/t. Sisäinen tutkimus v. 2013 – Michelinin teknologiakeskus, Ladoux.
3 Verrattuna edellisen sukupolven MICHELIN Pilot Sport Cup+ -renkaaseen. Sisäiset testit v. 2013 Jerezin radalla 235/35 ZR 19 –renkailla, jotka oli asennettu PORSCHE GT3 997:een.
4 Kuluttajien mielipiteet (197 kpl.) koskien MICHELIN Pilot Sport 2 –renkaita, julkaistu Michelinin eurooppalaisilla kotisivuilla 5.9.2016.
MICHELIN Pilot Super Sport
1 Jarrutusennätys Koenigsegg Agera R:llä vuonna 2011 Ängelholmissa, Ruotsissa. 300- 0 km/h 6,66 sekunnissa.
2 Verrattuna MICHELIN Pilot Sport PS2 -renkaaseen 235/35 ZR 19-koossa. Sisäiset tutkimukset v. 2010.
MICHELIN Latitude Cross
1 Kuluttajien mielipiteet (269 kpl.) koskien MICHELIN Latitude Cross –renkaita, julkaistu Michelinin eurooppalaisilla kotisivuilla 09.05.2016.
MICHELIN Latitude Tour HP
1 TÜV SÜDin testit huhtikuulta 2015 rengaskoossa 235/60 R18.
2 DEKRA-testauslaitoksen huhti-toukokuussa 2015 Michelinin toimeksiannosta suorittamat testit. Testattu rengaskoko 235/60R18, testiauto AUDI Q5. MICHELIN Latitude Tour HP -renkaan keskimääräinen ero ajokilometreissä verrattuna seuraaviin kilpailijoihin: DUNLOP SP QUATTRO MAXX (+22 123 km), PIRELLI SCORPION VERDE (+28 630 km), CONTINENTAL ECO CONTACT 5 SUV (+ 24 725 km).
3 Kuluttajien mielipiteet (291 kpl.) koskien MICHELIN Latitude Tour HP –renkaita, julkaistu Michelinin eurooppalaisilla kotisivuilla 5.9.2016.
MICHELIN Latitude Sport 3
1 Keskimäärin 1,6 metriä lyhyempi jarrutusmatka märällä tiellä verrattuna kilpailijoihin: TÜV SÜDin huhtikuussa 2015 Michelinin toimeksiannosta suorittamat jarrutustestit märällä tiellä rengaskoossa 235/60 R18, testiautona AUDI Q5. Keskimääräinen ero ajokilometreissä verrattuna DUNLOP SP Quattro Maxx-, PIRELLI Scorpion Verde-, CONTINENTAL ContiSport Contact5 SUV- ja HANKOOK Ventus Prime 2 K 115 -renkaisiin.
2 DEKRA-testauslaitoksen vuonna 2015 Michelinin toimeksiannosta suorittamat testit. MICHELIN Latitude Sport 3 -renkaan keskimääräinen ero ajokilometreissä verrattuna seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Dueler H/P Sport, CONTINENTAL ContiSportContact 5 SUV, DUNLOP SP QuattroMaxx, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric SUV, PIRELLI P Zero Rosso, HANKOOK Ventus S1 Evo2 SUV.
MICHELIN Agilis +
1 Keskimääräinen tulos verrattuna edeltäjään. TÜV SÜD 2012 jarrutustesti (60-20 km/t) märällä tiellä 195/65 16 C 104/102 R -renkailla.
2 Diesel-ajoneuvon arvioitu keskimääräinen polttoainesäästö MICHELIN Agilis+ -renkailla verrattuna edeltäjään 70 000 kilometrin matkalla. Arvio perustuu TÜV SÜD 2012 vierinvastustesteihin 195/65 16 C 104/102R -renkailla.
MICHELIN Latitude X-Ice 2
1 Tekniikan Maailman testi lokakuulta 2016, rengaskoko 235/65 R17, testiautona Audi Q5. Paras jarrutuksessa jäällä verrattuna kuuteen muuhun nastattomaan renkaaseen.
2 Verrattuna edeltäjäänsä.
MICHELIN Latitude X-Ice North 2
1 Verrattuna edeltäjäänsä. Sisäiset testit 2014 & 2015: lyhyempi jarrutusmatka: (-5 % lumella, -10 % jäällä), tehokkaampi liikkeellelähtökyky: (+10 % lumella, + 15 % jäällä).
MICHELIN X-Ice 3
1 Tekniikan Maailman testi syyskuulta 2016, rengaskoko 205/55 R16, testiautona Ford Focus. Jaettu ensimmäinen sija Continental ContiVikingContact 6:n kanssa jarrutuspidossa jäällä. Testissä mukana 11 nastatonta rengasta.
2 Keskimääräinen tulos verrattuna edeltäjäänsä. Sisäiset testit v. 2011 rengaskoossa 205/55 R16 Chevrolet Cruzella.
3 TPG:n (USA) v. 2016 Michelinin toimeksiannosta suorittama testi rengaskoossa 205/55 R16 Chevrolet Cruzella, verrattuna kolmen kilpailevan nastattoman renkaan keskimääräiseen käyttöikään (Bridgestone Blizzak WS80, Nokian Hakkapeliitta R2, Pirelli Ice Zero FR).
4 Kuviopalojen reiät: ainutlaatuinen, keskialueen vakautta optimoiva pintakuvio, joka vaimentaa epäsäännöllisen kulumisen aiheuttamaa rengasmelua.
MICHELIN X-Ice North 3
1 Lyhyempi jarrutusmatka lumella, jäällä, kuivalla ja märällä tienpinnalla verrattuna edeltäjäänsä. Test Worldin jarrutustestit tammikuulta 2013 rengaskoossa 205/55 R16 94T, ajoneuvona Ford Focus.
2 Teiden kuluminen 18 % vähäisempää verrattuna Pohjoismaissa määrättyyn raja-arvoon. TRAFIn suorittamat testit vuonna 2014 rengaskoossa 205/55 R16.
3 Test Worldin v. 2015 suorittama testi rengaskoossa 205/55 R16 Ford Focus -ajoneuvolla, verrattuna kolmen kilpailevan nastarenkaan keskimääräiseen käyttöikään (Nokian Hakkapeliitta 8, Pirelli Ice Zero, Hankook Winter I*Pike RS).
Mitkä henkilöautonrenkaat valitsen?
Michelinin rengasvalitsimella oikeat renkaat löytyvät helposti! Kun olet antanut tarvittavat tiedot, saat näytölle Michelinin ehdottamat rengasvaihtoehdot. Rengasvalitsimella voit etsiä renkaat automerkin tai rengaskoon mukaan.
Hae automallin perusteella
Rengasvalitsimessa näkyy oletuksena ajoneuvon merkki -välilehti. Jokaisessa luetteloruudussa näet luettelon hakusuodattimista. Valitse ensin auton merkki ja tämän jälkeen tuoteryhmä, malli, moottoritilavuus ja vuosimalli. Etene vasemmalta oikealle.
Hae rengaskoon perusteella
Napsauta Rengaskoko-välilehteä. Etene vasemmalta oikealle. Valitse renkaan leveys, profiilisuhde, vannehalkaisija, kantavuustunnus ja suorituskykyluokka. Kaksi viimeisintä arvoa ovat erittäin tärkeitä, sillä emme voi antaa tarkkaa rengassuositusta ilman niitä. Valinnan jälkeen saat ruudulle rengassuosituksen. Etsi suositellut rengaskoot ja -paineet. Napsauta etsiäksesi lisätietoa tuotteesta.