(1) – Voimakas pito – Perustuu TestWorld-tuotepalvelun joulukuussa 2019 – tammikuussa 2020 Michelin pyynnöstä suorittamiin jääpidon ja lumipidon testeihin (jarrutus, kiihdytys ja käsittely). Testeissä käytetty rengaskoko oli 205/55 R16 94H XL ja automalli VW Golf 7, ja niissä rengasmallia MICHELIN X-Ice SNOW verrattiin rengasmalleihin MICHELIN X-Ice 3, BRIDGESTONE Blizzak WS-90 ja Blizzak Ice, CONTINENTAL Viking Contact 7, NOKIAN Hakkapeliitta R3, GOODYEAR UltraGrip Ice 2 ja PIRELLI Ice-Zero FR.
(2) – 3PMSF – MICHELIN X-Ice Xi3 on hyväksytty käytettäväksi lumisissa olosuhteissa (sillä on 3PMSF-merkintä). Jotta renkaat saavat 3PMSF-merkinnän, niiden pitää pystyä takaamaan edellytetty vähimmäistaso turvallisuuden ja liikkuvuuskyvyn suhteen.
(3) – Pitkäkestoisuus – Tulokset TPG:n (USA) testistä, joka tehtiin Michelinin pyynnöstä 2016 rengaskoolla 205/55 R16 automallissa Chevrolet Cruze. Tuloksia verrattiin keskimääräiseen kestoon kolmen nastattoman kilpailevan valmistajan renkaan osalta (Bridgestone Blizzak WS80, Nokian Hakkapeliitta R2, Pirelli Ice Zero FR). Tulokset on saatu TestWorldin testistä, joka tehtiin Michelinin pyynnöstä rengaskoolle 205/55 R16 94H Pohjois-Suomessa syyskuussa–joulukuussa 2019 ja jossa verrattiin Michelin X-Ice XI3 -rengasmallia rengasmalleihin CONTINENTAL Viking Contact 7, NOKIAN Hakkapeliitta R3 ja GOODYEAR UltraGrip Ice 2.
(4) – Vähäisempi melu, hiljaiset ajoäänet – Silent Eye: ainutlaatuinen kulutuspintamalli vähentää epäsäännöllisen kulutuspinnan kulumisen aiheuttamaa melua.
(5) – Liikkuvuus useiden talvien ajan – Perustuu kestotesteihin, jotka TestWorld suoritti loka–joulukuussa 2019 rengasmallilla 205/55R16 X-Ice XI3 (jäljellä olevien ajokilometrien arvio mitattiin 48 000 km:n kohdalla), kun oletuksena oli, että keskimääräiset ajokilometrit talvea kohti olivat 12 000 km (talvi määriteltiin keskimäärin 6 kuukauden jaksoksi lokakuun puolivälistä huhtikuun puoliväliin). Todelliset olosuhteet voivat vaihdella.