(1) – jarrutuskyky ja pito jäällä, jarrutuskyky ja pito lumella, kestävä suorituskyky – TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat testit joulukuun 2017 ja tammikuun 2018 välisenä aikana. Rengaskoko oli 205/55 R 16 91V ja testiautona oli VW Golf 7. Verrattuna seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001, NOKIAN Hakkapeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Jarrutuskokeet jäällä (30-5 km/h) 10 000 ajokilometrin jälkeen todellisissa ajo-olosuhteissa Pohjois-Suomessa. Käsittely-/pitotestit jäällä ajettiin 1 000 m pituisella jääradalla. Jarrutuskokeet (35 - 5 km/h) ja kiihdytyskokeet (5 - 35 km/h) lumella. Perustuen Tekniikan Maailman vuonna 2020 tekemiin ja julkaisemiin testeihin.
(2) – pienempi rengasmelu– TÜV SÜDin Michelinin tilauksesta Saksassa suorittamat subjektiiviset ja objektiiviset melutestit mustilla asfalttiteillä tammikuussa 2018. Rengaskoko oli 205/55 R 16 91V ja testiautona oli VW Golf VII 1.5 TSI. Verrattuna seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Kolmen testinopeuden keskiarvo (50 - 80 - 110 km/t).
(3) – pienempi polttoaineenkulutus – vierinvastus alentunut 19 %.Verrattuna edeltäjään. Michelinin sisäiset testit Ladoux’n teknologiakeskuksessa (Clermont-Ferrand, Ranska) elokuusta 2016 marraskuuhun 2017 205/55R16 X-Ice North 3- ja 205/55R16 X-Ice North 4 -renkailla.