MICHELIN
X-ICE SNOW
  • 3PMSF

    3PMSF

  • M+S-renkaat

    M+S-renkaat

  • Talvi

    Talvi

  • Henkilöauton renkaat

MICHELIN X-ICE SNOW

  • Henkilöauton renkaat

  • 3PMSF

    3PMSF

  • M+S-renkaat

    M+S-renkaat

  • Talvi

    Talvi

Kestävää ja turvallista liikkuvuutta Pohjoisen talveen

Nastaton MICHELIN X-Ice Snow -talvirengas tarjoaa kestävää turvallisuutta ja etenemiskykyä syvässä lumessa ja jäällä, paremman suorituskyvyn loskassa[2][3][4] sekä parhaan kilometrituloksen[5].

• Michelinin kestävä nastaton talvirengas
• Erinomainen ja kestävä jarrutuskyky jäällä[2]
• Parempi lumipito, joka takaa hyvän etenemiskyvyn renkaan koko käyttöiän ajan[3]
• Paremmat vesiliirto-ominaisuudet ja turvallisempi ajettavuus loskassa[4]
• Paras kilometritulos[5]
 

Sopii ajoneuvoosi

RENKAAN EDUT

Erinomainen ja kestävä jarrutuskyky jäällä [2].

MICHELIN X-Ice Snow -talvirengas tarjoaa kestävää turvallisuutta Flex-Ice 2.0 -kumiseoksen ja MICHELIN EverWinterGrip -kumiteknologian ansiosta. Tuloksena on erinomainen jarrutusteho jäällä jopa 3 talven jälkeen[6]. Teknologia muodostaa mikrokarheutta renkaan pinnalle, mikä parantaa vetotehoa lumella[3] ja jäällä[1]. Näin rengas säilyttää hyvän suorituskykynsä käyttöikänsä loppuun asti[5].  

01

Parempi lumipito, joka takaa hyvän etenemiskyvyn renkaan koko käyttöiän ajan[3].

MICHELIN X-Ice Snow -renkaan pintakuviossa on kuvion pohjaan asti ulottuvat lamellit, jotka on suunniteltu parantamaan lumipitoa kestävän liikkuvuuden varmistamiseksi[3] vaativissa talviolosuhteissa. Pohjoismaiseen talveen suunnitellussa ja testatussa renkaassa on lovetut ja vaihtelevan levyiset lamellit, joiden ansiosta renkaan pito kestää pitkään lumella ja jäällä. Nauti kestävästä ja turvallisesta liikkuvuudesta kaikilla talvikeleillä.

02

Paremmat vesiliirto-ominaisuudet ja turvallisempi ajettavuus loskassa[4].

Nastattomassa MICHELIN X-Ice Snow -talvirenkaassa on V-kuviointi kulutuspinnassa, joka varmistaa hyvän pidon niin lumella kuin märällä tien pinnalla. Leveämpien poikittaisurien ansiosta rengas torjuu hyvin vesiliirtoa ja tarjoaa erinomaisen suorituskyvyn sohjoisella tiellä, mikä takaa turvallisen etenemiskyvyn talvikeleillä.

03

Paras kilometritulos[5].

MICHELIN X-Ice Snow'n kuviopalojen ja lamellien optimoidun sijoittelun ansiosta rengas kuluu tasaisesti samalla kun Flex-Ice 2.0 -kumiseos takaa pidemmän käyttöiän. Michelin X-Ice Snow kestää jopa yhden talven[6] pidempään kuin kilpailijat keskimäärin, mikä tekee siitä hyvin pitkäikäisen renkaan[5]. Nauti ajosta kauniissa talvimaisemissa renkaalla, joka säilyttää turvallisen suorituskykynsä koko käyttöiän ajan.

04

Soveltuuko tämä rengas ajoneuvoosi?

76 saatavilla olevat koot renkaalle MICHELIN X-ICE SNOW

MICHELIN X-ICE SNOW - 155/65 R13 73T

EU-RENGASMERKINTÄ

Polttoainetaloudellisuusluokka

D

Märkäpitoluokka

E

Vierintämeluluokka

67 dB

Leveys

155

Profiilisuhde

65

Vannehalkaisija

13

Kantavuustunnus

73

Suorituskykyluokka

T

Erityismerkintä

3PMSF

jään pito

LAILLINEN HUOMAUTUS

(1) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat testit lokakuun 2019 ja tammikuun 2020 välisenä aikana. Rengaskoko oli 205/55 R16 94H XL ja testiautona oli VW Golf 7 1.5 TSI. ABS-jarrutuskokeet jäällä (20–5 km/h) ja kiihdytyskokeet jäällä (5-25 km/h). Testit suoritettu uusilla renkailla, renkailla, joilla oli ajettu 10 000 km todellisissa olosuhteissa sekä 4 mm urasyvyyteen asti kulutetuilla renkailla (renkaat mekaanisesti kulutettu ja ajettu 8 000 km). Verrattuna edeltäjään, MICHELIN X-ICE 3 -renkaaseen.
(2) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat testit lokakuun 2019 ja tammikuun 2020 välisenä aikana. Rengaskoko oli 205/55 R16 94H XL ja testiautona oli VW Golf 7 1.5 TSI. ABS-jarrutuskokeet jäällä (20-5 km/h) 4 mm urasyvyyteen asti kulutetuilla renkailla (renkaat mekaanisesti kulutettu ja ajettu 8 000 km). Verrattuna CONTINENTAL Viking Contact 7-, NOKIAN Hakkapeliitta R3- ja GOODYEAR UltraGrip Ice 2 -renkaisiin.

(3) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat testit lokakuun 2019 ja tammikuun 2020 välisenä aikana. Rengaskoko oli 205/55 R16 94H XL ja testiautona oli VW Golf 7 1.5 TSI. ABS-jarrutuskokeet lumella (30-10 km/h), kiihdytyskokeet lumella (5-30 km/h) sekä käsittelytestit lumella uusilla renkailla, renkailla, joilla oli ajettu 10 000 km aidoissa olosuhteissa sekä 4 mm urasyvyyteen asti kulutetuilla renkailla (renkaat mekaanisesti kulutettu ja ajettu 8 000 km). Verrattuna edeltäjään, MICHELIN X-ICE 3 -renkaaseen.

(4)  Sisäiset vesiliirtotestit kiihdytyskokeella suoralla tiellä maaliskuussa 2019, rengaskoko 205/55 R16 94H ja testiauto VW Golf 7, sekä vesiliirtotestit kaarteessa helmikuussa 2019, testiautona AUDI A4. Verrattuna edeltäjään, MICHELIN X-ICE 3 -renkaaseen.

(5) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat testit lokakuun 2019 ja tammikuun 2020 välisenä aikana. Rengaskoko oli 205/55 R16 94H XL ja testiautona oli VW Golf 7 1.5 TSI. Kulutuskestotestit keskimääräisessä todellisessa käytössä (D50). Verrattuna CONTINENTAL Viking Contact 7-, NOKIAN Hakkapeliitta R3- ja GOODYEAR UltraGrip Ice 2 -renkaisiin.

(6)  Perustuen arvioon, että kuluttaja ajaa keskimäärin 12 000 km talvessa ja perustuen MICHELIN X-Ice Snow -renkaan potentiaaliseen kestoikään 46 000 km (3 mm:n lailliseen urasyvyyteen asti).

Käyttämääsi verkkoselainta ei tueta
Tämä verkkosivusto ei tue käyttämääsi verkkoselainta. Sen vuoksi kaikki toiminnot eivät välttämättä toimi aiotulla tavalla. Tämä saattaa hankaloittaa sisältöjen selaamista. Käytä tai päivitä/asenna jokin seuraavista selaimista, jotta voit käyttää tätä verkkosivustoa mahdollisimman monipuolisesti.