(1) - suuri nopeus -moottoritielle määriteltyjen nopeusrajoitusten mukaisesti.
(2) - kaarrevakaus - Sisäinen, renkaiden kaarrevakautta mittaava tutkimus, joka suoritettiin koneellisesti lokakuussa 2020 rengaskoossa 255/45 R19. Vertailurenkaina MICHELIN Pilot Sport EV (115 %) ja MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (100 %). Noudata nopeusrajoituksia.
(3) - märkäpito - MICHELIN Pilot Sport EV -renkaalla on ”B” -luokitus märkäpidossa EU-rengasmerkintäjärjestelmässä.
(4) - märkäpito kuluneilla renkailla - Uutena ja kuluneena (kulunut =renkaita on kulutettu koneellisesti eli hiottu kuvionsyvyyden osoittimeen saakka eurooppalaisen testistandardin ECE R30r03f mukaisesti). 255/45 R19 MICHELIN Pilot Sport EV ylittää UN/ECE-säännön R117 mukaisen märkäpidon vähimmäistason.
(5) - energiankulutus - MICHELIN Pilot Sport EV -renkaalla on "B" -luokitus energiataloudellisuudessaEU- rengasmerkintäjärjestelmässä
(6) - pidempi sähköauton kantama - Sisäiset vierintävastusmittaukset 10/2020, rengaskoko 255/45 R19, MICHELIN Pilot Sport EV (6,7 kg/t) verrattuna MICHELIN Pilot Sport 4 SUV -renkaaseen (8,8 kg/t). Sähköautolla, jonka paino on 2151 kg ja kantama 540 km, tämä 2,1 kg/t ero tarkoittaa yli 60 km lisäystä toimintamatkaan, tai yli 10 % lisää verrattuna alkuperäiseen toimintamatkaan.
(7) - rengasmelu - Michelinin v. 2016 suorittama sisäisen rengasmelun mittaus rengaskoossa 245/45 R19, testiautona KIA Cadenza. Melutaso mitattuna "170–230 Hz-taajuudella. Tulokset voivat vaihdella ajoneuvon, rengasvalikoiman ja koon, nopeuden ja tieolosuhteiden mukaan..