(1) – jarrutuskyky märällä – Jarrutuskyky märällä uutena ja kuluneena: TÜV SÜDin Michelinin tilauksesta heinäkuussa 2024 tekemät testit (80-20 km/h) liukkaissa olosuhteissa VW Golf 8:lla rengaskoossa 205/55 R16 91V (kuluneella tarkoitetaan renkaita, jotka on koneellisesti kulutettu eli hiottu kuvionsyvyyden osoittimeen saakka eurooppalaisen testistandardin ECE R30r03f mukaisesti). Testissä verrattiin seuraavia renkaita: MICHELIN Primacy 5 (uutena: 100 % - kuluneena: 100 %) verrattuna MICHELIN Primacy 4+ -renkaaseen (uutena: 91,4% - kuluneena: 99,2%).
(2) – jarrutuskyky märällä – Kuluneella tarkoitetaan renkaita, jotka on koneellisesti kulutettu eli hiottu kuvionsyvyyden osoittimeen saakka eurooppalaisen testistandardin ECE R30r03f mukaisesti. Uutena ja kuluneena 205/55 R16 91V MICHELIN Primacy 5 ylittää UN/ECE-säännön R117 mukaisen märkäpidon vähimmäistason.
(3) – kestävyys – DEKRA-testauslaitoksen Michelinin tilauksesta tekemät ulkoiset testit heinäkuussa 2024 235/45 R18 98 W&Y -rengaskoossa, testiautona Tesla Model 3. Vertailurenkaina MICHELIN Primacy 5 (100 %) ja MICHELIN Primacy 4+ (82 %).
(4) – polttoainetehokkuus – TÜV SÜDin Michelinin tilauksesta kesäkuussa 2024 tekemät vierintävastustestit 205/55 R16 91V -rengaskoossa. Vertailurenkaina MICHELIN Primacy 5 (100 %) ja MICHELIN Primacy 4+ (94,7 %).