(1) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat jarrutustestit jäällä (25-5 km/t) marras-joulukuussa 2018. Rengaskoko oli 225/65 R 17 106 T ja testiautona oli VW Tiguan. MICHELIN X-Ice North 4 SUV –rengasta verrattiin seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001 SUV, CONTINENTAL Ice Contact 2 SUV, NOKIAN Hakkapeliitta 9 SUV, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic SUV 4x4, PIRELLI Ice Zero. MICHELIN X-Ice North 4 SUV:lla paras tulos GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic SUV 4x4- ja NOKIAN Hakkapeliitta 9 SUV –renkaiden kanssa.
(2) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat kiihdytystestit jäällä (5-25 km/t) marras-joulukuussa 2018. Rengaskoko oli 225/65 R 17 106 T ja testiautona oli VW Tiguan. MICHELIN X-Ice North 4 SUV -rengasta verrattiin seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001 SUV, CONTINENTAL Ice Contact 2 SUV, NOKIAN Hakkapeliitta 9 SUV, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic SUV 4x4, PIRELLI Ice Zero.
(3) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat käsittelytestit jäällä marras-joulukuussa 2018. Rengaskoko oli 225/65 R 17 106 T ja testiautona oli VW Tiguan. MICHELIN X-Ice North 4 SUV -rengasta verrattiin seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001 SUV, CONTINENTAL Ice Contact 2 SUV, NOKIAN Hakkapeliitta 9 SUV, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic SUV 4x4, PIRELLI Ice Zero.
(4) TEST WORLDin Michelinin tilauksesta suorittamat jarrutustestit lumella (35-5 km/t) ja kiihdytystestit lumella (5-35 km/t) joulukuun 2017 ja tammikuun 2018 välisenä aikana. Rengaskoko oli 205/55 R16 91V ja testiautona oli VW Golf 7. MICHELIN X-Ice North 4 SUV –rengasta verrattiin seuraaviin kilpailijoihin: BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkapeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. Kahden testilämpötilan keskiarvo (-10 °C ja -15 °C ).
(5) Verrattuna edeltäjään vierinvastus on 14 % alhaisempi. Michelinin sisäiset testit Ladoux’n teknologiakeskuksessa (Clermont-Ferrand, Ranska) helmikuussa 2018 235/65 R17 108T XL MICHELIN Latitude X-Ice North 2+ ja MICHELIN X-Ice North 4 SUV –renkailla.